close

 側田-a song per day

Every time when i am thinking of you
當我每次想起你

I just dont know what to do
我不知該如何是好

Pinch myself when i am dreaming of you,
我懷疑這是否一場夢

Making sure that you could love me too
你是否也需要我

How it slipped away, all my happy days.
快樂的日子過去了

 

Though i am acting cool, when i am feeling blue,
我內心憂傷 但我裝得不在乎

Just to show you that i am true with you,
只想證明已忘卻你

while i never want it too.
當我真的不捨得

 

How can the love so beautiful ever slip away,
如此美麗的愛竟會消失

When i get to the place,
當到達終點時

I swear i will write you a song each in everyday,
我會每天為你寫一首歌

Oh, god i am missing you is driving me so insane,
想念你的感覺令我瘋狂

Standing all alone in pouring rain,
我孤獨站在大雨中

Can t explain can t explain all my pain
無法解釋心中的傷痛

好像把我想說的話唱出來一樣,
那個旋律讓人無法忘記,
雖然只有2分鐘,
可是怎麼也忘不了歌詞的意境..

arrow
arrow
    全站熱搜

    kadi73 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()